Modern Vállalkozások Programja - GINOP321

A Vállalkozz Digitálisan program célja a hazai kis- és középvállalkozások versenyképességének növelése.A kormányzati támogatással létrehozott projekt arra törekszik, hogy segítse olyan fizikai eszközök, szoftverek vagy módszerek meghonosítását egy cég életében, amelyek kiváltják a hagyományos papír alapú feladatvégzést, vagy a meglévő, korszerűtlenné vált informatikai megoldások cseréjét eredményezik. 

A Tandofer Informatikai Kft. Integ SB általános célú, minden nemzetgazdasági ág számára ajánlott termékéről olvashat ezen az oldalon.

Fő célterületei a pénzügy, számvitel, a készletgazdálkodás és logisztika, a beszerzés és értékesítés, valamint az ügyfélkapcsolati (CRM) folyamatokat képes lekezelni a hazai mikro- és kisvállalkozások esetében elsősorban.

Az INTEG SB bemutatása

Vállalatirányítás

Az Integ SB egy gondosan kidolgozott, belépő szinttű ERP rendszer, mely a vállalatirányítás alapvető problémáit kezeli és nyújt megoldást a pénzügyi területre beszerzési, értékesítési folyamatokra, vagy logisztikára, készletgazdálkodásra.

Modularitás

Moduláris felépítéséből adódóan a vállalkozás fejlődésével az Integ SB is bővíthető a célterületek tekintetében. A hozzáférési szintek tetszőlegesen képezhetők, emellett az egyidejű folyamatos munkavégzés lehetősége korlátlan felhasználó számára biztosítható.

Bővíthetőség

A rendszer tervezéséből, sajátosságaiból adódóan megfelel felhasználóink azon igényének, hogy egy esetleges későbbi létszámbővítést követően a szoftver-felhasználói licenszek száma bővíthető legyen.

Paraméterezhetőség

Mivel a rendszerszoftver a felhasználó vállalkozás igényeihez mérten paraméterezett, lehetőség van a rendszer bevezetését követően felmerülő egyedi igények kielégítésére is.

Az INTEG SB alapvető tulajdonságai

Garantáltan megfelel a magyar jogszabályi előírásoknak

Moduláris felépítésű kliens-szerveralkalmazás

A korszerű hálózati követelményeknek megfelelő kommunikáció

Információvédelem biztosítása, skálázhatóság, bővíthetőség, a későbbi igények rugalmas kielégítése

Kidolgozott rendszer-telepítési ütemterv, többszörösen tesztelt, kiforrott bevezetési módszertan, magyar nyelvű szoftver verzió

Felhasználói súgó, részletes dokumentáció magyar nyelven

Adat- és folyamat összehangolást biztosító belső integráltság

Felhasználói szintű hozzáférés, komplex jogosultságrendszer

Kimutatás és nyomtatványrendszer, a cég arculatához igazodó egyedi jelleggel

5 dimenziós adatszerkezet - költséghely, költségviselő, munkaszám, egyedi azonosító

Több telephelykezelés, központi szervergép alkalmazásával

Magyar nyelvű folyamatos terméktámogatás

KAPCSOLAT

A programban felkínált kedvezményes ajánlattal kapcsolatban kérjük keresse kollégánkat, Hochman Lindát linda.hochman@tandofer.hu e-mail címen.

A termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.